ביטול עסקה האוס אוף מארלי

ביטול הזמנה שבוצעה על ידי הלקוח בהאוס אוף מארלי תתבצע באמצעות מסירת הודעה בעל פה או בכתב באחד מערוצי התקשורת שלנו ובהתאם להוראות חוק להגנת הצרכן.

בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו המלא, מספר תעודת הזהות של מבצע הרכישה וכן את פרטי ההזמנה המלאים.

במידה והלקוח מבצע ביטול עסקה טלפוני יש לספק מספר נייד המשויך להזמנה.

ניתן לבטל את ההזמנה דרך ערוצי התקשורת הבאים:

1. בעל פה במספר הטלפון

2. בתחתית הדף הראשי באתר בטופס יצירת קשר או למלא ולשלוח את הטופס המצורף מטה

3. בדואר אלקטרוני של שירות הלקוחות בכתובת sherut@u-nique.co.il

4. בדואר רשום למטה החברה בכתובת: פארק תעשייה לב הארץ, צומת קסם, ת.ד. 600 ,ראש העין

5. בעל פה, בחנות הדגל הנמצאת בקניון דיזינגוף סנטר ת”א, בקומה 2 בניין A.

טופס ביטול עסקה

*לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א -1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק).

החלפת מוצרים תתבצע בהתאם להוראות בתקנון האתר ובהתאם לאמור בעמוד משלוחים והחלפות.

לתקנון האתר ולפרטים מלאים לחצו כאן